BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Estudantes manifestam-se contra a presença de conhecida fascista na USC

imagem

Fevereiro de 2008

Mais info
A presença da dirigente do Partido Popular Maria San Gil em Compostela para impartir umha conferência na Faculdade de Económicas, foi contestada por um nutrido grupo de estudantes, mobilizad@s para exprimir a sua repulsa pola comparecência na Universidade dumha das principais impulsuras do estado de excepçom que vive Euskal Herria.

@s estudantes receberom à conhecida fascista com cartazes assinados por AGIR, com legendas tais como “Fascismo nunca mais”, “Democracia para Euskal Herria”, “Espanholismo fora da Galiza”.

Só a actuaçom violenta contra @s estudantes, logrou que Maria San Gil puidesse utilizar a Universidade pública para fazer propaganda do ódio espanholista contra todo o que cheire a galego, catalá ou basco, ante umha reducidíssima, quase ridícula, assistência.

Mentras @s estudantes, permanecerom mais dumha hora às portas do Salom de Graus, berrando palavras de ordem tais como “Fora fascistas da Universidade”, “Jarrai, Haika, Segi, aurrerá!!”, “Democracia, para Euskal Herria” ou “Espanholismo fora da Galiza”.

Segundo denúncia a organizaçom estudantil AGIR na sua página web, @s estudantes concentrad@s forom brutalmente agredid@s polos “escoltas pessoais que acompanhavam Maria San Gil, que arremetérom com decissom sobre o conjunto dos e das estudantes nada mais aceder ao interior da Faculdade, onde os aguardávamos”.

Como era de esperar, os mesmos meios de comunicaçom que alentam o estado de excepçom que vive Euskal Herria e aplaudem as ilegalizaçons e os encarcelamentos de representantes de organizaçons políticas e sociais, lançarom-se a intoxicar e manipular o acontecido hoje na Faculdade de Económicas da USC. Assim assitimos a umha delirante farsa na que os escoltas privados da dirigente do PP e alguns polícias, que nada tenhem a ver com a universidade mas irrumpirom nela golpeando @s estudantes, convertem-se em vítimas demonstrando que a política de extermínio aplicada contra a esquerda abertzale é intocável.

De BRIGA transladamos os nossos parabéns ao estudantado galego e a organizaçom estudantil AGIR, que como já acontecera anteriormente com Conde-Pumpido ou Ameijerias, soubo contestar a presença de Maria San Gil na Universidade, “umha de tantos macacos que infestam o clima académico com extrema chularia e violência, ao tempo que nom aportam absolutamente nada para o desenvolvimento dum ambiente próprio dumha instituiçom desta importancia”.

Momento da agressom a um estudante

Momento da agressom a um estudante

Ridícula assistência a palestra de San Gil

Ridícula assistência a palestra de San Gil