BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Siareir@s Galeg@s denuncia brutal actuaçom policial no Galiza-Uruguai de Ferrol

imagem

Março de 2008

Pola gravidade dos factos acontecidos durante e após a estreia da selecçom nacional de futebol salom, que decorreu onte em Ferrol, reproducimos o comunicado feito público por Siareir@s Galeg@s, na que o colectivo denuncia a desproporcionada actuaçom policial que rematou com vári@s companheir@s contusionad@s e um identificado.

Brutal actuaçom policial empanha estreia da selecçom galega de futebol salom

Ante os graves factos acontecidos no Pavilhom da Malata na estreia da selecçom galega de futebol salom, Siareir@s Galeg@s quer manifestar:

1.- Siareir@s Galeg@s é um colectivo co mais de 2000 sóci@s e que acumula mais de umha década na defesa das selecçons nacionais galegas. As nossas actuaçons na defesa dos direitos nacionais da Galiza no terreno desportivo som conhezidas e temos apoiado com a nossa presença os jogos de todas as selecçons nacionais convocadas desde a o histórico Galiza-Uruguai que se desputara em Sam Láçaro em Dezembro de 2005.

2.- O tratamento do que Siareir@s Galeg@s foi objecto ao longo do jogo foi injustificável. Sem mediar motivo fumos objecto dum cordom policial nas gradas do Pavilhom com o objectivo de transladar a imagem de ser umha espécie de apestad@s ou perigosos criminais.

3.- A chularia e a desproporcionada presença policial na estreia da selecçom galega de futebol salom, culminou com umha vergonhenta carga contra membros do nosso colectivo e contra as numerosas pessoas , entre elas várias famílias, que saiam com nós do Pavilhom ao remate do jogo.
Vári@s contusionados e um companheiro identificado foi o resultado de inaceptável actuaçom policial.

4.- As provocaçons policias contra Siareir@s Galeg@s forom constantes durante todo o jogo. Aproveitando qualquer motivo, alguns tam ridículos como fumar ou colocar um pé nas escadas que limitavam as nossas localidades, forom aproveitados polos numerosos efectivos da polícia espanhola para ameaçar-nos com que nos "iam abrir a cabeça" ou nos iam "dar umha somanta de óstias".

5.- Frente estas e outras ameaças o comportamento de Siareir@s Galeg@s foi exemplar. Nom caimos na suas constantes provocaçons nem nos deixamos amedrentar polas suas ameças. No Pavilhom da Malata ficou claro o inquevrantável apoio de Siareir@s Galeg@s à selecçom nacional que os jogadores agradecerom achegando-se aá grada que ocupávamos ao rematar o jogo.

6.- A brutal actuaçom policial empanhou gravemente o que tinha que ser um dia de reivindicaçom e festa para o nosso desporto. Esigimos a imediata depuraçom de responsabilidades e advertimos que nom permitiremos mais agressons contra o nosso colectivo.