BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Xico Martins, até sempre camarada!

imagem

Maio de 2008

O passado 22 de Abril morria em Lisboa um dos revolucionários mais íntegros de Portugal e dos mais queridos na Galiza. Francisco Martins Rodrigues conhecido polo carinhoso e familiar nome do Xico finava após vários meses de resistência incessante contra a grave doença que sofria.

O Xico Martins foi um dos mais grandes amigos do povo galego, e agiu como um autêntico embaixador da Galiza e da sua causa nacional. Hoje somos muitos os galegos e galegas que sentimos saudades e umha grande tristeza pola ausência de um homem tam generoso e bondoso, por este luitador que deu o mais prezado que um ser humano tem, a sua vida, pola causa mais nobre e digna das que há, a libertaçom da humanidade, o fim da exploraçom e da sociedade de classes e o abrente da igualdade e da felicidade, a chegada da sociedade comunista.

Neste mundo inçado de gananciosos e sovinas, neste reino da cobiça e da ruindade nom é fácil topar cum ser humano lúcido, valente e generoso como o Martins, sensível com a nossa cultura e língua nacionais oprimidas por Espanha e amigo sem igual do proletariado galego.

Como humilde contributo à memória deste cabal comunista trazemos à tona o caderno que há cerca de um ano penduráramos neste web. Uns apontamentos que o nosso camarada português utilizou para expor à juventude galega, com a brilhantez que o caracterizavam, de umha forma sintética e magistral, as correntes que o marxismo foi tecendo desde o seu nascimento no século XIX até os dias de hoje.

Obrigado Xico polo teu exemplo a seguir, até sempre camarada!