BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Diversas iniciativas de Siareir@s Galeg@s insistem na reivindicaçom da oficialidade

imagem

Maio de 2008

Os meses que seguirom a importante intervençom de Siareir@s Galeg@s na estreia da selecçom galega de futebol salom, forom várias as iniciativas deste colectivo em defes da oficialidade para as nossas selecçons.

Se em Fevereiro Siareir@s Galeg@s achegou as suas reivindicaçons aos membros da selecçom galega de futebol salom, o passado 19 de Abril o colectivo estivo presente no Campionato europeio de triatlo que se desputou em Ponte Vedra. No dia anterior à prova membros de Siareir@s Galeg@s entregarom um presente ao campiom galego Javier Gomes Noia que exprimiu o seu apoio a possibilidade de que Galiza poida participar em competiçons internacionais. Diversas faixas de SSGG também acompanharom a prova internacional em apoio às e aos noss@s desportistas e as reivindicaçons de oficialidade.

Também no mês passado, Siareir@s Galeg@s anunciava a próxima celebraçom das suas II Jornadas nacionais, que nesta ocassom terám lugar em Ourense.

A possível participaçom da Galiza na segunda ediçom dos Jogos da Lusofonia forom motivo dum comunicado do colectivo, que insistiu na oportunidade que suporia para a promoçom do desporto galego a nível internacional a participaçom neste evento.

Já no fim-de-semana passado, Siareir@s Galeg@s organizou, junto com a Associaçom de Vizinh@s de Santa Marinha e o clube desportivo Galiza de Carança, o I Campionato Intercultural de Futebol 7 de Trasancos. O Campionato, que desputarom Uruguai, Colómbia, Equador e Galiza, serviu para fomentar a interacçom das comunidades imigrantes e @s galeg@s e à vez para ampliar e popularizar a reivindicaçom da oficialidade. Umha das faixas colocadas por Siareir@s Galeg@s na prova de triatlo

Umha das faixas colocadas por Siareir@s Galeg@s na prova de triatlo

Equipa galega do Campionato

Equipa galega do Campionato