BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA retira placa da Avenida do Exército na Corunha

imagem

Campanha 29-M, que se vaiam!

Abril de 2005

O 20 de Abril de manhá vários militantes de BRIGA retiravam na Corunha a placa da Avenida do exército. Com este acto simbólico BRIGA fai público o início da sua campanha nacional contra o passeio militar do 28 de Maio.

Durante o algo mais de um mês que resta para o desfile militar BRIGA tentará executar a sua campanha de um jeito criativo, denunciando nom só a presença das forças de ocupaçom no nosso país senom também a simbologia militarista presentes nas ruas, inçadas de nomes de fascistas e golpistas, denunciando sem ambagens o papel que cumprem os exércitos na nossa sociedade, autênticas ferramentas de morte ao serviço dos interesses do Capital, dos estados e do patriarcado. Denunciando que somos @s jovens deste país, a mocidade trabalhadora, a mocidade explorada, a mocidade do desemprego e dos contratos temporários, a carne de canhom que querem para nos mandarem às guerras imperialistas, para poderem ameaçar aos povos que pretendam exercer o legítimo direito de autodeterminaçom, para manterem o status quo baseado nas injustiças sociais e em definitiva para assassinarmos populaçons inteiras de civis inocentes como estamos a ver na guerra do Iraque.

Longe dos discursos incendiários de gabinete que depois nom se vem reflectidos na prática diária, @s jovens da esquerda independentista organizados em BRIGA levaremos o nosso discurso à rua e encorajamos à juventude mais combativa a fazer dela o seu espaço de luita.

Ver também a campanha: 29-M, que se vaiam!