BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Siareir@s Galeg@s organiza nova ediçom das suas Jornadas nacionais

imagem

Junho de 2008

Os próximos dias 13 e 14 de Junho, a cidade de Ourense, acolhará umha nova ediçom das Jornadas nacionais organizadas pola entidade em defesa das selecçons nacionais Siareir@s Galeg@s.

Como na passada ediçom, celebrada na cidade de Ponte Vedra, há agora um ano, as Jornadas combinarám a reflexom sobre a luita que desenvolve o colectivo com o convívio, a festa e o desporto. As Jornadas, que contam com a colaboraçom do CS A Esmorga, darám inicio a sexta-feira dia 13 com umha apresentaçom das Jornadas a cárrego d@s representantes de Siareir@s Galeg@s em Ourense e o sorteio do campionato de futebol-praia que terá lugar na manhám do Sábado no Passeio do Barbanha. Será precisamente este torneio a actividade que ocupará a manhám do dia 14 e dará passo a actuaçom dum grupo de gaiteiros e ao jantar popular.

Já pola tarde, apartir das 15h30, desenvolveram-se diversas actividades tais como umha monstra de teatro amador e jogos populares. Às 16h30, no ateneu, terá lugar um palestra na que além de Siareir@s Galeg@s participará um representante do colectivo basco ESAIT, que servirá para conhecer de primeira mao a experiência desta veterana organizaçom na luita polo reconhecimento das selecçons nacionais bascas.

Após a palestra, haverá de novo tempo para o desporto, com um jogo entre membros de Siareir@s Galeg@s e umha selecçom de persoeir@s da cidade de Ourense no Campo de futebol do Pavilhom dos Remédios e a seguir umha degustaçom de produtos ecológicos e umha ceia popular que dará passo a actuaçom da agrupaçom teatral de As Esmorganas e para rematar um concerto com Ultraqans, Suspenders, Guezos e Betagarri.

Sem dúvida um completo e ambicioso programa dumhas Jornadas que volvem a ponher de manifesto o bo trabalho realizado por Siareir@s Galeg@s e a sua contribuiçom a defesa dos nossos direitos nacionais.

Sexta-Feira 13 de Junho
20h00 Apresentaçom oficial do programa de actividades das Jornadas 2008 no Centro Social A Esmorga.
20h30 Sorteio do torneio de futebol-praia no Centro Social A Esmorga.

Sábado 14 de Junho
10h00 Torneio de futebol-praia no Passeio do Barbanha
11h00 Mercadinho a beira do Pavilhom Municipal dos Remedios
13h00 Sessom Vermut amenizada por um grupo de gaiteir@s
14h00 Jantar popular e ecologico. Haverá umha polveira e a Comissom de Agroecologia d’A Esmorga elaborará diferentes comidas com produtos ecológicos
15h30 Teatro amador com o grupo da Casa da Juventude de Ourense
16h00 Jogos populares nas pistas de patinaxe do Pavilhom dos Remedios.
16h30 Palestra colóquio no Ateneu com Siareir@s Galeg@s e ESAIT
18h00 Jogo de futebol “Siareir@s-Deportistas Ourensáns” no Campo de futebol do Pavilhom dos Remedios
20h00 Degustaçom de produtos ecológicos e ceia popular nas pistas de patinaxe do Pavilhom dos Remedios.
21h00 Teatro amador com As Esmorganas no cenário principal.
21h30 Concerto
ULTRAQANS
SUSPENDERS
GUEZOS
BETAGARRI