BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Nem autorizaçom ambiental nem traslado: ENCE feche já

imagem

Junho de 2008

Ante a evidente conivência do bipartido autonómico com a directiva da empresa e o capital bancário que a impulsiona, e em especial ante a recente concessom da Autorizaçom Ambiental Integrada (AAI), garante legal para a permanência de ENCE-ELNOSA como mínimo até o 2018, BRIGA quer manifestar:

1. Que ENCE-ELNOSA é um exemplo tangível e de total actualidade do que o capitalismo espanhol significa na Galiza: Espólio irracional e predatório de recursos, destruiçom de muitos mais trabalhos dos que cria, condena da ria a ser um cemitério biológico, etc...

2. A denúncia do papel da Conselharia de Medio Ambiente e do partido que a gere, o PSOE, como gestora dos interesses do capital madeireiro.

3. Assinalar a ENCE-ELNOSA como factor determinante do gravíssimo dano ecológico à ria (irreversível a curto praço), acabando com a sua riqueza ecosistêmica e puxando para converter a comarca numha reserva madeireira alóctone que cada verao passa factura em forma de incêndios provocados.

4. Lembrar que maliá a propaganda hipócrita da empresa, a pasta de ENCE é conduzida fora da Galiza para a produçom do papel, enquanto as conseqüências ecológicas e económicas som pagadas aqui.

5. Esigimos ao governo local e ao alcalde Fernándes Lores que vaia mais lá do apoio nominal ao movimento contra ENCE, e emprace ao conjunto do partido do que fai parte a posicionar-se de jeito inequívoco polo feche da factoria, e a pedir contas à Conselharia de Médio Ambiente (PSOE) pola concessom irregular da AAI a ENCE. Reclamamos também o início dum processo de depuraçom de responsabilidades no que os principais investigados devem ser a directiva da empresa e a accionista maioritária, Caixa Galicia; assim como a demissom do conselheiro de Médio Ambiente Manuel Vázquez.

7. Denunciar a hipocrisia do sindicalismo amarelo de CCOO, que empregando a escusa da defesa dos trabalhadores/as da empresa (@s quais devem ser contratad@s noutras empresas da comarca após o feche), fam-lhe o trabalho sujo ao PP por interesses partidistas: Desgastar o governo municipal. Nom temos notícia da presença destes oportunistas na maioria dos abusos empresariais à juventude trabalhadora da comarca.

ENCE-ELNOSA é um exemplo vivo do manual de práticas empresariais: Conduta mafiosa, incumprimento clamoroso da legislaçom, despreço pola vida humana e o médio ambiente, impunidade na destruiçom dos sectores económicos da ria de Ponte Vedra, etc, polo que pedimos sem mais demora,

ENCE fora da Galiza!
Feche já!