BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Solicitam 700 € para dous jovens por umha falta a desobediência à Guardia Civil

imagem

Campanha 366 dias de dissidência. 366 murais de subversom

Julho de 2008

O julgamento ao que hoje se enfrontarom dous jovens identificados após realizar um mural em Ribadeu no passado mês de Maio, rematou com umha solicitude de umha multa de um total de 700 € por umha falta de desobediência à autoridade, neste caso a dous agentes da Guardia Civil. No julgamento, celebrado em Mondonhedo, os dous Guardias Civis reproducirom a versom fantasiosa do acontecido durante a identificaçom, disposta com o único objectivo de punir aos dous jovens.

Umha concentraçom solidária precedeu a celebraçom do juízo contra os dous militantes independentistas. Umha faixa com a legenda “A Guardia Civil persegue os direitos da juventude. Defendamos a liberdade de expressom”, denunciou o claro ataque aos direitos mais básicos dum processo que pretende punir a atitude decidida de quem nom claudica ante os abusos dos agentes, que mantiverom retidos durante mais de duas horas aos dous militantes e roubarom todo o material que portavam no carro.

A espera da resoluçom do julgamento, de BRIGA manifestamos que a repressom e a peseguiçom da Guardia Civil nom logrará tirar-nos da rua.