BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Juventude independentista responde na rua a Espanha e ao Capital

imagem

Especial IV JRJ: Contra Espanha e o Capital. Desobediência e Resistência

Julho de 2008

Por quarto ano consecutivo @s jovens de BRIGA organizamos as Jornadas de Rebeliom Juvenil do 24 de Julho, data de luita e mobilizaçom da juventude galega.

Desta volta umha das novidades na configuraçom desta jornada de luita foi a convocatória de umha manifestaçom sob a legenda “Contra Espanha e o Capital. Desobediência e resistência”.

Ao longo destes quatro anos temos organizado diferentes tipos de actos no 24 de Julho, desde palestras a comícios, jantares populares ou arengas. Porém, faltava fazer fincapé na mobilizaçom social da juventude, fazer que o nosso espaço de trabalho ao longo do ano, a rua, ocupasse o lugar que lhe corresponde num dia da relevácia do 24 de Julho.

Hoje podemos informar com grande satisfacçom que além do intenso trabalho agitativo e organizativo que fijo possível o êxito destas IV JRJ o apoio recebido por todos e todas vós permitiu que BRIGA atingisse um dos objectivos principais como organizaçom promover actos de combate à beira de actos lúdicos de lazer alternativo.

Mobilizaçom juvenil marcada por desproporcionado desplegue policial
Assim à primeira mobilizaçom destas jornadas acudírom algo mais de um centenar de jovens que apesar da chuva, percorrêrom as ruas compostelanas ao berro de “independência”, “BNG-PP-PSOE a mesma merda é”, “o terrorismo é o capitalismo”, “canha contra Espanha” ou “com BRIGA na rua a luita continua” entre outras consignas. Umha desproporcionada presença policial tentou por todos os meios intimidar e impedir às e aos jovens que acodirom à manifestaçom, fechando os acessos à Praça do Toural, onde reterom, registrarom e identificarom às pessoas que iam chegando. O desplegue policial cercou e acompanhou durante todo o percorrido à mobilizaçom, na que se vivirom momentos de tensom pola atitude violenta e chulesca dos polícias de choque, que agredirom às e aos jovens que portavam a faixa de cabeça quando a mobilizaçom entrava na Praça da Galiza.

O acto acabou na Praça de Maçarelos com a leitura de um manifesto onde se denunciava a situaçom de precariedade que suporta a juventude galega pondo-a em relaçom com a opressom nacional e social de género que sofre a nossa naçom.

A chuva nom impediu a celebraçom do concerto
Após a mobilizaçom, o Parque de Belvis volveu a acolher o concerto com o que BRIGA encerrava as actividades programadas neste 24 de Julho. Apesar de que a intensa chuva caída durante as horas prévias ao concerto provocou umha descida da assistência com respeito a outros anos, forom centos @s jovens que passarom por Belvis para dar a bem-vinda o Dia da Pátria com a música comprometida dos galegos Arenga, Esterko e Trapalhada e os cataláns Pirat´s Sound Sistema e La Gossa Sorda.

Ademais da música combativa das bandas galegas e catalás, durante o concerto umha companheira da organizaçom deu leitura ao manifesto desta jornada de luita. Ao remate da intervençom um grupo de encarapuçad@s desplegou umhas fotos gigantes de Zapatero, Rajoy, Quintana e o monarca espanhol que forom queimados entre os aplausos d@s assistentes.

BRIGA com Causa Galiza
Por segundo ano consecutivo, o tecido político e social comprometido com a defesa do direito de autodeterminaçom confluiu na manifestaçom do Dia da Pátria, em resposta a convocatória de Causa Galiza. Apesar do enorme esforço organizativo desplegado durante o dia anterior, a juventude organizada em BRIGA nom faltou a mobilizaçom convocada por esta iniciativa plural, que foi a única que no Dia da Pátria exprimiu um compromisso real com os direitos nacionais da Galiza e com a sua classe trabalhadora.

Um jantar popular no Parque de Belvis encerrava um novo Dia da Pátria, que como cada ano tem o seu melhor complemento na jornada de luita e lazer com conteudo protagonizado pola juventude independentista. É hora de começar novos reptos e dar resposta aos já começados, num caminho no que o horizonte do combate pola independência e o socialismo esteja sempre presente. A juventude organizada em BRIGA lá estaremos.

Passo da mobilizaçom pola Zona Velha

Passo da mobilizaçom pola Zona Velha

Momento do concerto

Momento do concerto

Encarapuçados queimam fotos gigantes

Encarapuçados queimam fotos gigantes

O acto rematou desplegando a bandeira da Pátria

O acto rematou desplegando a bandeira da Pátria

Actuaçom de Arenga

Actuaçom de Arenga

Trapalhada segue a confirmar a sua progressom

Trapalhada segue a confirmar a sua progressom