BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Começam as reunions para apresentar o dossier da campanha sobre sexualidade

imagem

Campanha Quem cho impede? Liberdade sexual, o nosso direito

Outubro de 2008

A passada semana, BRIGA começou umha rolda de reuinons com o objectivo de apresentar o dossier elaborado no marco da campanha nacional “Quem cho impede? Liberdade sexual, o nosso direito”.

A primeira reuniom tivo lugar a passada segunda-feira com o Colectivo Cidadám Antisida “Lazos”, de Ferrol. Na reuniom, achegamos-lhe a este colectivo os conteúdos do documento assim como os principais objectivos da nossa campanha, intercámbiando vissons sobre o papel dos movimentos sociais neste campo, em concreto do seu trabalho.

Na reuniom mantida, @s membros do Colectivo “Lazos”, transladarom-nos as suas preocupaçons sobre a infrautilizaçom que da administraçom dos recursos e da potencialidade do seu trabalho de base em todo o relacionado com o imprescindível labor de prevençom. Também detectam umha preocupenate relaxaçom, nom justificada, arredor da transmissom da doença relacionada com a chegada de medicamentos anti-retrovirais.

Mas a situaçom mais preocupante vive-se nas cárceres, onde a hipócrita negativa oficial a reconhecer a existência de tráfico de drogas supom um obstáculo para a disponibilidade das medidas básicas para evitar a transmissom do VIH. As conseqüências som desastrosas para as pessoas presas, com índices de contágio elevadíssimas.

Actualmente, o colectivo tem vários projectos em marcha. Destacam a próxima campanha para achegar aos centros educativos o seu trabalho e a preparaçom dumha interesantes jornadas no mês de Novembro.

A reuniom serviu para abrir umha via de diálogo com este colectivo, que de BRIGA tentaremos alargar mas alá do desenvolvimento desta campanha nacional.