BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA chama a participar as mobilizaçons para que os ricos paguem a crise

imagem

Novembro de 2008

A suma de crises parciais do capitalismo, a última a financieira iniciada nos EUA, tem provocado umha enorme crise global da que ainda começamos a conhecer as conseqüências. Com o objectivo de proteger os intereses da burguesia, os governos tentam salvar o sistema financieiro com ingentes injecçons económicas, produto do roubo descarado com cargo aos fundos públicos. Ao mesmo tempo, a patronal ameaça com recrudecer as agressons contra a classe obreira. Congelamento de salários, debilitaçom dos convénios colectivos com as chamadas “negociaçons”, a jornada laboral de 65 horas semanais aprovada polo Conselho da UE ou os despedimentos de trabalhadoras/es que já provocam níveis recorde de paro.

Por enquanto, o Estado espanhol, mendiga um lugar no G-20, esse selecto clube de estados lacaios do Capital, que enchem os já abultados petos da burguesia e pretendem “refundar o capitalismo”, esto é, aplicar a máxima de mudar algo para que todo continue na mesma. Ao tempo, as forças do Parlamentinho aplaudem as medidas aprovadas em Madrid, orgulhosos de contribuir à operaçom de socorro da burguesia.

As conseqüências para a juventude estám a ser funestas. Somos, junto com as mulheres, o sector mais agredido. Os índices de paro, siniestralidade, precariedade e temporaliedade, que já alcançam níveis altíssimos, sofrerám um reponte espectacular. Se a enorme carestia da vida está a golpear duramente à/aos obreir@s adult@s, quanto mais para @s operári@s jovens hiper-explorad@s.

@s jovens de BRIGA sabemos que esta crise nom provocará a queda do capitalismo por si mesma. Sabemos que este só pode ser derrubado através da unidade e a combatividade da classe obreira redoblando a luita pola Independência e o Socialismo. Hoje mais do que nunca é necessário que @s trabalhadoras/es recobremos a iniciativa e que a CIG se coloque à cabeça dum amplo movimento contra as agressons dos governos e do capital.

Manifestaçons da CIG
Que a crise a pague o capital!
Por um novo modelo económico e social

Ferrol, às 20h00 na Avda de Estiro
A Corunha, às 20h00 na Praça da Palhoça
Lugo, às 20h00 na Ronda da Muralha
Ourense, às 20h00 do Pavilhom dos Remédios
Ponte Vedra, às 2 na Praça da Fereria
Compostela, às 20h00 na Praça Vermelha
Vigo, às 20h00 na Via Norte