BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Actividade contra a Constituiçom espanhola

imagem

Dezembro de 2008

Tal e como anunciavamos o 6 de Dezembro, aniversário da aprovaçom da Constituiçom espanhola, Causa Galiza celebrou umha concentraçom sob a palavra de ordem “Pola autodeterminaçom. Nom à Constituiçom espanhola”.

Forom algo mais de 150 as pessoas que baixo umha intensa chuva respostarom a convocatória autodeterminista, realizada pola prática totalidade de organizaçons e entidades da esquerda soberanista galega agrupadas em Causa Galiza. A mobilizaçom, que decorreu na compostelana Praça do Toural, foi objecto dum amplo desplegue policial. Três furgons estavam estacionados na Praça da Galiza, mentres umha pequena dotaçom de polícias de choque “custodiava” umha das saídas da Praça.

Além de apoiar à mobilizaçom de Causa Galiza, BRIGA levou a reivindicaçom nacional a outras localidades da Galiza. Concretamente nas comarcas de Trasancos e Corunha, forom desplegadas várias faixas com diversas legendas denunciando a Constituiçom espanhola aprovada em 1978, que institucionaliza a opressom a Galiza e a exploraçom da sua classe trabalhadora.