BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Continua campanha por umha sexualidade libertada

imagem

Campanha Quem cho impede? Liberdade sexual, o nosso direito

Janeiro de 2009

Os Grupos de Base de BRIGA continuam a desenvolver a campanha nacional “Quem cho impede? Liberdade sexual, o nosso direito”. Após elaborar e distribuir o dossier sobre o estado da sexualidade da juventude galega e das reunions e contactos com diversos colectivos e organizaçons sociais que trabalham neste terreno, a actividade está centrado no trabalho de agitaçom e já som centos os cartazes colados nas ruas das vilas e cidades galegas.

Os acontecimentos dos últimos meses nom figerom mais que demonstrar a necessidade desta campanha. O aumento dos abortos praticados a jovens galegas, o alarmante crescimento da homofobia entre a mocidade ou a nova ofensiva encabeçada pola Igreja católica contra qualquer tentativa, por inofensiva que for, por avançar na educaçom sexual ou na despenalizaçom do aborto, só nos reafirmam na oportunidade da nossa actividade.

Apesar de que a campanha nacional está a ponto de rematar, incorporaremos esta faisca da luita pola plena emancipaçom humana na nossa actividade diária para contribuir ao necessário artelhamento dumha resposta social à, por um lado, insuficiente e ridícula modificaçom da legislaçom sobre o direito ao aborto por parte do PSOE e, também, a campanha que a direita espanhola e a Igreja católica porám em marcha para limitar, mais se cabe, a reforma anunciada desde o governo espanhol.

Agitaçom na Estrada

Agitaçom na Estrada

Colada em Ponte Vedra

Colada em Ponte Vedra

Cartazes também nas ruas de Vigo

Cartazes também nas ruas de Vigo