BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Excarcerados tod@s @s encausados polo caso JARRAI-HAIKA-SEGI

imagem

Especial GAZTERIA AURRERA!!

Maio de 2005

O julgamento contra o movimento juvenil da esquerda independentista basca remata com a excarceraçom de tod@s @ encausad@s ficando, porém, por conhecer o desenlace do mesmo pois o juiz ainda nom ditou a sentença.

Esta boa nova que recebemos com grande alegria desde a Galiza nom deve, no obstante, levar-nos a engano. Tod@s @s jovens encarcerad@s levavam perto de três anos e meio seqüestrad@s em prisons espanholas sem terem sido julgad@s e, por tanto, pouco faltava para se cumprir o prazo máximo de quatro anos que obriga à sua imediata excarceraçom. De facto, este inesperado acontecimento nom implica que a sentença vaia ser absolutória como tenhem advertido as próprias fontes jurídicas espanholas. Ibon Meñika, porta-voz d@s imputad@s, assinalou, en declaraçons feitas aos meios de comunicaçom às portas da Audiência Nacional, que a decissom do tribunal «é umha mostra da vitória que o movimento juvenil basco infringiu aos estados espanhol e francês neste julgamento, em que tem ficado em evidência a sua natureza política».

Meñika salientou que «o que se julgou durante estes três meses na Audiência Nacional é o direito que os jovens bascos temos a organizarmo-nos politicamente», engadiu que «andam errados se querem agir na contra de todo um povo» e sublinhou a importáncia que tivera a solidariedade que receberam durante estes meses por parte da sociedade basca.

Umha vez chegad@s de volta ao seu país @s jovens revolucionári@s dérom umha conferência de imprensa com o intuito de valorarem o histórico julgamento.

Enviamos desde a nossa web um fundo abraço solidário aos/às noss@s companheir@s de luita além de reiterarmos o nosso compromisso de manter informada a juventude galega do factos que se vaiam sucedendo ao longo destes dias.

Ver também o especial: GAZTERIA AURRERA!!