BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Começam os preparativos da Escola de Formaçom´09

imagem

Março de 2009

As organizaçons da esquerda independentista BRIGA e AGIR já estamos trabalhando para fazer possível a Escola de Formaçom '09. Desde este mês de Março, e de cara às jornadas de encontro que terám lugar nos dias 3, 4 e 5 de Abril, as assembleias de ambas organizaçons irám coordenando e preparando o conteúdo desta nova ediçom. E vam já lá seis anos que empezamos.

Com este primeiro comunicado, @s jovens independentismo galego, organizadas sem complexos para dinamizar a rebeldia da juventude deste País nos princípios da libertaçom nacional e social de género, no ecologismo, no antimilitarismo, no internacionalismo e no monolingüismo reintegracionista, queremos dar por começado um mês de preparativos com o fim de juntarmos companheir@s, simpatizantes e amig@s , no nosso "acampamento primaveral" particular, com o melhor ambiente possível.

Mais umha vez, os bons momentos de convívio e debate, servirám para conhecer novas e novos companheir@s de luita, numha proposta lúdico-formativa de palestras, jantares, repichocas, obradoiros, jogos populares e algumha visita pola comarca organizadora desta nova ediçom da Escola.