BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Crónica do 1º de Maio

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Maio de 2009

Mais um ano BRIGA estivo presente na rua no Dia do Internacionalismo Proletário.

As actividades começarom os dias prévios com intensas coladas de cartazes do 1º de Maio e da recem iniciada Campanha Nacional “Tempo de Crise, Tempo de Luita” além de pintadas polas principais cidades e vilas da Galiza.

Já na jornada do 1º de Maio, convocad@s pola CIG, miles de operári@s mobilizavam-se contra os ERE´, as deslocalizaçons ou os feches de empresas, em definitiva, contra o desastre ao que nos levou o sistema capitalista, agora em crise. Com tod@s elas e eles e ao berro de “Contra a crise, contra o capital: Greve Geral”, “Nom mais ERE´s”, “ Contra Espanha, contra o capital: Luita obreira, luita nacional” ou “ Independência” a juventude trabalhadora organizada em BRIGA percorreu as ruas de Vigo, Compostela e Ferrol com faixa própria à vez que estivo presente também em Ponte Vedra com o reparto de panfletos.

O dia rematou em Ferrol com umha animada festa na Fundaçom Artábria, com Kastomä em concerto, organizada polo Grupo de Base de BRIGA em Trasancos.

Boicotes
Em Ponte Vedra aparecerom boicatados paneis do Plano E e de constructoras.

A grandes rasgos o “Plano E” ou “Plano Espanhol para o estímulo da economia e do emprego” supom segum palavras de ZP um “umha mobilizaçom de recursos públicos sem precedentes” que se desviariam para facilitar a aprovaçom de créditos às empresas além de medidas de carácter fiscal ao seu favor. Deste jeito, o Fondo para Entidades Locais e o Fondo Especial para a Dinamizaçom da Economía e o Emprego (dentro do Plano E) é o novo invento patentado para que as empresas, especialmente, as especuladoras da construcçom aguantem o tipo e se beneficiem durante a crise que elas mesmas provocarom.

Viva o 1º de Maio!!
Viva o Dia do Internacionalismo Proletário!!
Avante já a Greve Geral!!

Material da campanha de agitaçom

Material da campanha de agitaçom

Mobilizaçom em Ferrol

Mobilizaçom em Ferrol

Concerto na Fundaçom Artábria

Concerto na Fundaçom Artábria

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita