BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA solidariza-se com @s quatro jovens da CAJEI detid@s

imagem

Maio de 2009

A manhá da passada quarta-feira, quatro jovens membros da Coordinadora d'Assemblees de Joves de l'Esquerra Independentista (CAJEI) fôrom detid@s em Barna polos Mossos d´Esquadra, acusados de participar num acto de denúncia ante o Banco de Espanha. Os fardados também identificárom a mais três jovens.

A acçom consistiu no encadeamento à fachada da sede do banco a mais de cinco metros de altura por parte de dous/duas d@s companheir@s detid@s, enquanto @s restantes faziam o próprio a um bidom de cimento colocado no médio da estrada, cortando assim o tránsito diante de Portal de l'àngel.

O objectivo foi assinalar a cumplicidade da banca na actual crise em curso, assim como a queda imparável da juventude na precariedade laboral mais absoluta, e a inoperáncia da Generalitat à hora de achegar soluçons a um problema invisibilizado: O das verdadeiras vítimas da crise, que nom som nem os empresários, nem os bancos. Estas mesmas vítimas, as verdadeiras atacadas na suas condiçons mínimas de vida, som as perseguidas pola polícia e outros corpos armados polo estado, sobretodo quando se atrevem a reagir e denunciar, algo inadmisível numha “democracia” como a espanhola.

BRIGA envia toda a sua solidariedade aos/às companheir@s detid@s dos Países Cataláns, à Assembleia de Joves de Barna e a toda a CAJEI. Encorajamos a toda a sua militáncia a continuar combatendo o capitalismo com o activismo e a audácia que mostrárom com esta acçom, e a aprofundar na luita e nas alternativas a um sistema já senil que se devora a si próprio.