BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Começa a campanha feminista "Isto é patriarcado!"

imagem

Especial Comissom Nacional da Mulher

Maio de 2009

A Comissom Nacional da Mulher de BRIGA deu começo à campanha “ Isto é o patriarcado”, ao longo destes meses trataremos de pôr-lhe rosto aos responsáveis directos da violência patriarcal que as jovens galegas padecemos.

Compostela e Ponte Vedra fôrom as cidades escolhidas para os actos inicias colocando no ponto de mira as multinacionais de roupa-jovem e em especial a Inditex, tam louvada nestes dias por “saber sortear as graves repercusons da crise”. A receita: umha precária situaçom laboral das suas trabalhadoras com o qual a mais-valia tirada é enorme e tornar mais agressivo o negócio de criar inseguridades nas mulheres. O patriarcado converte-nos numha mercadoria, instaura cánons de beleza e modas das que a diário tiram milhons e milhons de euros em benefícios.

Zara, Berska, Mango, Coorporaçom Dermoestética, clínicas de belezas, solariums, farmaceuticas... criam defeitos nos corpos da mulher, forçam a nossa metaformose em bonecas conjuntadas e “à última”, obrigam-nos a entrar na espiral deste consumismo machista, pressionam para querer ser loiras se somos morenas e morenas se somos loiras e ser como as do anúncio com photoshop... As jovens de BRIGA nom imos permitir que as multinacionais que servem ao capital e ao patriarcado joguem com os nossos corpos.

Avante a luita feminista!!

Ver também o especial: Comissom Nacional da Mulher