BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Nova ediçom do Fervesteiro em defesa da cultura livre

imagem

Setembro de 2009

Chega umha nova ediçom do Fervesteiro, que já alcança a sua séptima ediçom, que mais um ano terá como cenário o ferrolano bairro de Esteiro. O colectivo, que conta com um centro social neste bairro popular, desenharom umha completa agenda cheia de actividades, que combina a música com palestras e projecçons arredor da difussom dos valores dumha cultura livre e nom mercantilizada, nas oito jornadas que durará o evento.

O Fervesteiro dará começo a quinta-feira dia 18 com um programa especial de Rádio Filispim, a rádio livre e comunitária da comarca de Trasancos. Duranmte todo o fim de semana haverá actividades no bairro, que terám continuidade durante a semana com projecçons e debates.

Já no seguinte fim de semana, a sexta-feira 25 e o Sábado 26, terám lugar os concertos, a feira de colectivos e o roteiro polo bairro guiado polo activista e historiador Eliseo Fernandes.

Do Grupo de Base de BRIGA em Trasancos, como cada ano, animamos-vos a participar nas actividades programas polo colectivo do já tracional Festival ferrolano.

Podedes consultar o programa completo das actividades do Festival na seguinte ligaçom.