BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Em liberdade os dous jovens após mais de 12 horas detidos

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Outubro de 2009

Pouco antes das 16h00 os dous jovens detidos na passada noite forom postos em liberdade após permanecer mais de 12 horas nos calabouços da polícia espanhola em Vigo.

O irregular proceder contra os jovens independentistas, que forom acusados de realizar pintadas em vários bancos da cidade, foi sustentado na necessidade de que representantes das entidades afectadas declararam no julgado antes do que eles. Assim, uns factos que habitualmente se resolvem com umha identificaçom e posterior denúncia, desta vez provocarom a estáncia em dependências policiais dos jovens durante toda a noite de onte e a manhám de hoje, até que finalmente forom postos em liberdade.

O acontecido em Vigo é um claro exponente da realidade repressiva e recorte das liberdades básicas que enfrentamos. Num periodo de profunda crise capitalista, o PSOE aposta pola endurecer a perseguiçom de qualquer organizaçom, colectivo ou movimento minimamente contestatário. Mas BRIGA nom vai ficar calada e repostaremos cada agressom com mais e melhor organizaçom.

Tempo de crise, tempo de luita!

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita