BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA boicota mais de méio cento de bancos numha noite

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Outubro de 2009

Na madrugada da noite do dia 13, mais de 50 bancos fôrom atacados com ovos de pintura e pintadas em diversas comarcas de todo o país.

Esta jornada contra o capital bancário pretende assinalar a responsabilidade directa dos bancos polo início da actual crise do capitalismo, ao mesmo tempo que denúncia os grandes benefícios que a banca está a tirar da misséria social que provocou, enchendo o bolso de miles de milhons de euros com cartos públicos e socializando os custos da crise em forma de paro, EREs, elevaçom dos impostos indirectos, mantemento de preços impossíveis em hipotecas e vivenda, recurtando o gasto público e privatizando serviços, etc.

Esta acçom nom é mais do que o início do que debe ser o caminho da juventude trabalhadora neste tempo de crise: A denúncia activa sem complexos nem vacilaçons dos culpáveis, e o combate na rua à misséria que provocam.

Polícia espanhola continua a repremer juventude organizada

Segundo novas declaraçons dos dous jovens libertados ontem por umha falta de danos por pintadas em vidros bancários, fôrom interrogados durante mais de umha hora pola Brigada de Informaçom, que fijo todo o possível para obter informes que facilitassem o seu labor de controlo social e intimidaçom da juventude.

Pola nossa parte, negumha destas atitudes nos faram duvidar do justas e necessárias que som as nossas reivindicaçons e a única resposta que teremos será acrescentar ao máximo o nosso compromisso militante. Que lhes fique claro aos mercenários que a nossa consigna é: “A luita é o único caminho”.

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita