BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Polícia espanhola rouba faixa contra o desfile militar e expulsa de Riazor a um militante de BRIGA

imagem

Campanha 29-M, que se vaiam!

Maio de 2005

Um militante de BRIGA foi identificado e retido durante mais de 30 minutos o Domingo 22 de Maio dentro do estádio de Riazor. O nosso militante acedia ao estádio junto com outr@s jovens portando umha faixa gigante em que se podia ler 29-M QUE SE VAIAM!!

O jovem independentista que é sócio do Dépor já tinha acedido mais vezes com faixas e nunca tivera nengum problema. A polícia nom só retivo aos jovens 30 minutos senom que além do mais impediu a entrada a um deles e requisou a faixa ilegalmente. Esta é a atitude "demócrática" da polícia espanhola que nom cumpre nem ela própria as suas leis censurando os conteúdos das faixas e roubando-as.

Também cumpre denunciarmos a forte presença das forças repressivas dentro do estádio corunhês pois além da polícia de choque que adoita estar presente nos partidos havia numerosos corpos de polícia "extras" acompanhando os guardas de segurança privada que tem a equipa desportiva contratados e numerosos membros da polícia à paisana aos que aconselhamos que fagam um cursinho intensivo no verao de como poderem passar desapercebidos pois as suas técnicas som mais semelhantes às de Mortadelo e Filemón que ao de umha polícia que esbanja milheiros de euros ao ano.

NOM À REPRESSOM POLICIAL!!
LIBERDADE DE EXPRESSOM!!
FORA AS FORÇAS DE OCUPAÇOM!!

Ver também a campanha: 29-M, que se vaiam!