BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Na rua o novo número do Xerfas

imagem

Novembro de 2009

Já está na rua e também na secçom de publicaçons do nosso site o novo número do vozeiro nacional de BRIGA, o Xerfas.

Desta volta a editorial centra-se nos reptos que como jovens temos tras da conquista eleitoral da CAG pola direita mais reaccionária, num marco de crise onde as agressons do capitalismo e do espanholismo à nossa classe e à nossa identidade como povo som cada vez mais graves.

O artigo de análise intitulado “Aborto livre e gratuíto. A urgência de re-activar o combate feminista” repara na precária situaçom dos direitos sexuais da mulheres, acrescentada com as campanhas antiabortistas levadas a cabo polo integrismo católico nos últimos meses. Além do mais, analisa a lei da interrupçom voluntária da gravidez que lança o PSOE como se de um avanço real se tratasse.

A secçom “campanhas” recolhe a crónica da passada Jornada de Rebeliom Juvenil já que a palavra de ordem durante todo o dia foi “Tempo de crise, tempo de luita” , a mesma da campanha nacional que BRIGA desenvolve nos últimos meses.

Na apartado de notícias breves fai-se referência à jornada de defesa da língua do 8 de Fevereiro, a recente viagem da Brigada Galega Fuco Gomes, o manifesto assinado com a juventude basca ante as passadas eleiçons do 1 de Março ou a ameaça da lei autonómica contra o botelhom. Repassa-se também alguns dos actos realizados, como III Congresso Nacional, a participaçom nas mobilizaçons do 8 de Março, concertos antimilitaristas, Escola de Formaçom...

Podes consultar aqui o XERFAS nº4 em formato PDF.