BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Painéis do Plano E som boicotados na Corunha

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Fevereiro de 2010

Diferentes quadros propagandísticos do Plano E fôrom rociados com pintura vermelha e azul em diversos bairros da cidade herculina, no marco da campanha de BRIGA “Tempo de crise, tempo de luita”.

A actividade contra o Plano Espanhol para o Estímulo da Economia e o Emprego (Plano E) persegue denunciar o servilismo do governo do PSOE face os grandes bancos e empresas, culpáveis da actual crise do capitalismo por décadas de especulaçom. Como temos denunciado em diversos foros, este plano recentemente renovado foi a coarctada institucional para o resgate financeiro à espanhola, é dizer, o trasvasse de dúzias de miles de milhons de euros públicos para as arcas da banca e as empresas, últimas responsáveis da existência de mais de 35.700 jovens galeg@s em paro.

Esta injecçom de liquidez permitiu manter durante uns meses as apariências, retardando o que hoje já é umha realidade: A crise continua a avançar enquanto governo espanhol, governinho autonómico, empresas, bancos e sindicatos amarelos fam todo o possível por ocultá-lo, fazendo-nos pagar a nós, a juventude trabalhadora galega, as conseqüências das suas décadas de excessos, corrupçom, enriquecimento a exportas e ganho indiscriminado.

A juventude organizada nom está disposta a ser o dano colateral no mercadeio do governo espanhol com o empresariado e a banca, sobre todo quando esses fundos nom lhe pertencem nem ao governo ZP nem ao de Feijoo. Som os impostos da juventude que trabalhamos, o benefício tirado dos nossos baixos salários, contratos temporários, acidentalidade laboral e discriminaçom sexual.

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita