BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA respostou em Ferrol ao vozeiro da patronal Adolfo Domingues

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Fevereiro de 2010

Os médios de comunicaçom recolhiam recentemente as declaraçons do empresário do têxtil galego Adolfo Domingues, que entre abraços com Feijoo e aplausos da cúpula do PP exigiu do governo espanhol umha agressom imediata e sem concessons aos direitos d@s trabalhadores/as. Uns dias depois, também publicavam a resposta da juventude obreira galega na rua: A tenda ferrolana do conhecido empresário aparecia pintada com as palavras de ordem “Canha à patronal” e “Trabalhar até os 67. Explorad@s desde os 16. Lume à burguesia!”.

Domingues, como empresário que é, esqueceu-se oportunamente no seu discurso da realidade actual de miles de mulheres e jovens galegas que malvivem empregadas nos talheres de costura da sua firma, assim como do resto de trabalhadoras contratadas pola sua empresa em Marrocos, na China e Bangladesh. Nos talheres deste último país, estas mulheres cobram nada menos que 26 euros mensais, o qual gera gigantescos benefícios para a empresa, além de evitar as incomodidades com as que se encontra na Galiza para aplicar indêntica receita. As numerosas denúncias na Inspecçom de Trabalho por contrataçom ilegal e perseguiçom sindical contra a sua empresa som só um exemplo.

Os “emprendedores” como Domingues nom tenhem a mais mínima vergonha em solicitar o livre despedimento e a elevaçom da idade de reforma; porque para os empresários como ele, as jovens, a juventude; só somos umha cousa: Mais trabalho por menos salário, é dizer, maior benefício. A nossa miséria é para eles um dano colateral.

Mas Adolfo Domingues nom foi senom o vozeiro das reivindicaçons da patronal, arroupadas polo PP e PSOE, que só dissintem por interesses eleitorais quando na realidade aplicam o mesmo roteiro neoliberal do capitalismo espanhol. A burguesia prepara o desembarco mais grande das últimas décadas contra a classe trabalhadora. Ante umha crise destas dimensons, a voracidade destes fabricadores de pobreza para a maioria sobe a novos recordes. Nom podemos acreditar nas velhas mentiras do reformismo, que adiam indefinidamente as melhoras da nossa situaçom. É hora de reagir, de que a juventude reclame os seus direitos na rua com a força do número e da auto-organizaçom. Porque se nom o fazemos, eles nom vam ter a mais mínima piedade em obrigar-nos a pagar a sua avarícia. Qualquer das jovens que trabalham nos talheres clandestinos em Bangla Desh para a prestigiosa marca Adolfo Domingues pode assegurá-lo.

TEMPO DE CRISE, TEMPO DE LUITA!

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita