BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Continua campanha nacional "Tempo de crise, tempo de luita"

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Março de 2010

Trascorrido já o primeiro ano desde o começo da campanha nacional “Tempo de crise, tempo de luita”, os Grupos de Base de BRIGA seguem a desenvolve-la com a mesma energia do primeiro dia.

Pintadas, cartazes e faixas seguem presentes nas vilas e cidades galegas nas que temos presença denunciando as gravíssimas repercusons que a actual crise tem para a juventude trabalhadora galega.

Passado um ano as agressons da burguesia seguem em aumento. O desemprego juvenil na Galiza é estructural, o trabalho submerso incrementa-se a passos agigantados, os direitos retributivos que deveriamos acumular polo nosso trabalho diluem-se na alta taxa de temporalidade, constante insalvável para a imensa maioria de tod@s nós. Chegando inclusso a promover a última aberraçom laboral: contratar @s jovens sem direito a prestaçons por desemprego e cobrando o salário mínimo interprofissional. Por outra banda, as jovens vemos intensificada e multiplicada a discriminaçom que lateja e ressoa nos nossos postos de trabalho, materializada nas enormes diferenças salariais, na divisom sexual do trabalho , na imposiçom dos contratos a tempo parcial…

Mentres isto aconteça nas ruas da Galiza seguira-se berrando: “Lume a Espanha e ao capital”, “Trabalho digno para a juventude”, “Lume à patronal”, “Indepêndencia e Socialismo”… assim até ver umha Galiza livre, socialista e nom patriarcal onde a mocidade tenha um futuro digno.

@s militantes de BRIGA entendemos pois, que na actual conjuntura nacional e internacional é um dever inapelável para qualquer jovem organizad@ a denúncia constante dos devastadores efeitos que o capitalismo está ocasionando a classe trabalhadora, a classe que alberga a gigante potência de transformar o genocida sistema sócioeconómico e político actual.

Tempo de crise, tempo de luita!

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita