BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Manifestaçom de apoio à Revoluçom cubana resposta manipulaçom

imagem

Abril de 2010

O passado Domingo as ruas de Compostela fôrom cenário do compromisso da Galiza internacionalista e anti-imperialista com a Revoluçom cubana.

As forças que lá assistimos esigirom o cesse do linchamento mediático e o final da farsa das empresas de comunicaçom contra o governo da Ilha Heroica. Na convocatória da associaçom de amizade galego-cubana Francisco Vilhamil participamos tod@s aqueles/as que sabemos que os direitos humanos que a UE e USA reclamam som sistematicamente violados polas suas polícias, nos seus cárceres, polos seus exércitos nas guerras imperialistas das que participam.

Um regime como o espanhol, que concentra um dos maiores colectivos de presos políticos da UE, com um estado e um governo que emanou directamente dumha Ditadura fascista sem depurar, nom tem a mais mínima autoridade moral para dar liçons de democracia a ninguém.

As organizaçons internacionalistas da esquerda independentista também estivérom presentes para brindar todo o seu apoio à Cuba Revolucionária (Brigada Galega Fuco Gomes, Movimento Continental Bolivariano – Capítulo Galiza e a Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana). Também nom faltárom oportunistas da esquerda espanhola (IU), e o apoio morno, tardio e mui a desganha do BNG, pouco dado a expremer solidariedade com as revoluçons que nom forem a “revoluçom tranqüila” de Tourinho e Quintana.

A juventude revolucionária da esquerda independentista há de manter-se em guarda na denúncia de montagens para-informativos como este, mas também na defesa diária, quotidiana, dum referente para as luitas de libertaçom de todos os povos do mundo como é o cubano.

Faiza de cabeça

Faiza de cabeça

Faixa do Movimento Continental Bolivariano-Capítulo Galiza-

Faixa do Movimento Continental Bolivariano-Capítulo Galiza-

Faixa da Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana

Faixa da Associaçom Galega de Amizade com a Revoluçom Bolivariana