BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Transtornos alimentícios: Terceira causa de morte entre adolescentes.

imagem

Especial Comissom Nacional da Mulher

Maio de 2010

Os transtornos alimentícios afectam já a um 5% da populaçom galega sendo a terceira causa de morte na adolescência. D@s 135.000 galeg@s que pacedem algum desordem alimentar a imensa maioria som jovens de entre 12 e 20 anos, por outra banda baixo esta franxa de idade está umha nom menos alarmante cifra: O 40% das crianças de entre 9 e 10 está a régime por recomendaçom familiar.

A Mesa Nacional de BRIGA disponibiliza na secçom de documentos do nosso site umha reflexom sob o título “Transtornos alimentícios: Do negócio à doença” com o intuito de aprofundar um bocado num dos problemas que se está a consolidar e aumentar entre a juventude galega, especialmente entre as moças. Nele pretende-se assinalar a responsabilidade da “indústria das dietas” e a “cultura da delgadeça” que factura anualmente miles de milhons em benefícios graças ao canom de beleza que a ideologia dominante inventou fai pouco mais de meio século.

Umha ideologia ao serviço do capital e do patriarcado que se difunde desde todas as instituiçons do sistema, principalmente na família com a opressom do poder adulto.

Nom imos permitir que as multinacionais ao serviço do patriarcado e do capital joguem com os nossos corpos!!

Ver também o especial: Comissom Nacional da Mulher