BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Recolhida de fundos para a campanha solidária continua a bom ritmo

imagem

Campanha Em Espanha o compromisso é delito

Maio de 2010

BRIGA segue a recadar achegas económicas para a campanha solidária “Em Espanha o compromisso é delito”, iniciada em Dezembro de 2009.

Às diversas iniciativas para afrontar o pago dos 8000€ esigidos polo estado espanhol para evitar o ingresso em prisom do nosso companheiro Alexandre Rios unirom-se dezenas de maos solidárias que tenhem aportado um contributo insustituível para impedir o seqüestro do nosso companheiro.

Da organizaçom queremos enviar um caloroso e profundo agradecimento a todas as pessoas que ao longo dos últimos meses amossárom a sua solidariedade com o jovem repressaliado com mensagens de ánimo e encorajadoras, assim como com as suas necessárias aportaçons económicas, imprescindíveis para fazermos frente colectivo contra os juízos políticos da judicatura espanhola.

Maliá todo, sabemos que todos os esforços som poucos. Continuaremos decidid@s com o recolhimento de ajudas. Mais umha vez daremos-lhe umha liçom de dignidade ao Estado Espanhol e aos seus repressores fazendo-lhes escoitar as nossas firmes palavras de ordem avisando de que quando castigam e perseguem a um moço por participar numha mobilizaçom polo 1º de Maio e protestar contra a BRILAT, por ser jovem e por ser rebelde, condenam-nos e multam-nos a tod@s.

Tod@s nós respondemos por ele porque defender o que se pensa, coerente e livremente é um direito!!

Número de conta solidária: 2080- 0143-31-0000057719 (Caixa Nova)

Ver também a campanha: Em Espanha o compromisso é delito