BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA sauda a VII Assembleia Nacional de AGIR

imagem

Junho de 2010

O 5 de Junho tivo lugar em Compostela a VII Assembleia Nacional da organizaçom estudantil da esquerda independentista, AGIR, sob a legenda “X anos luitando por um outro ensino”.

@s militantes estudantís reafirmárom o passado sábado o enérgico compromisso de acumular forças nos centros de ensino da Galiza com um discurso socialista, independentista e antipatriarcal. Longe fica já aquel ano 2000 que a vira nascer, incansáveis e com novas caras aproveitárom esta cita assemblear para marcar as linhas a seguir no próximo curso político.

De BRIGA, que estivo presente no acto de encerramento, parabenizamos o sucesso do evento e queremos aproveitar a ocasiom para saudar ao nosso referente estudantil. Para nós, o sucesso e desenvolvimento desta organizaçom irmá produce-nos imensa alegria, e consideramos as suas luitas como próprias. Da juventude organizada apoiamos a criaçom de um poder estudantil que continui a frutificar, plantando-lhe cara à penetraçom das empresas e os bancos no ensino público, e assentando as bases de um sistema educativo científico-crítico, baseado nos interesses populares.

Avante AGIR, venham mais dez e mais vinte anos de luita estudantil!!!