BRIGA, organizaçom juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gráfico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

17 de Junho: A CIG convoca mobilizaçons contra a Reforma Laboral

imagem

Campanha Tempo de crise, tempo de luita

Junho de 2010

A vindoura quinta-feira, 17 de Junho, a Confederaçom Intersindical Galega (CIG) chama a mobilizar-se contra a inminente aprovaçom, em Conselho de Ministros, do decreto da Reforma Laboral que imporá um governo do PSOE vendido aos interesses do patronato espanhol e subordinado aos ditados neoliberais do capital internacional.

Este decreto só significará a definitiva defenestraçom dos precários direitos que ainda conserva a classe trabalhadora na Galiza. Segundo a CIG só servirá para empiorar as condiçons laborais do Povo Trabalhador Galego, debilitar ao seu movimento operário e satisfacer as demandas históricas do patronato graças ao abaratamento do despedimento, a flexibilizaçom do mercado laboral, a desregulaçom da negociaçom colectiva, a gestom polas ETT de mais do duplo dos contratos tramitados, ou a reduçom das pensons...

Mas nom só, além de rejeitar as medidas anti-crise a convocatória da central nacionalista é à vez um chamamento a realizaçom inmediata de umha Greve Geral. No dia de hoje a CIG expressou a necessidade de convoca-la nas vindouras semanas, considerando um erro atrassa-la até o mês de Setembro como tem previsto o sindicalismo amarelo de CCOO e UGT.

Mobilizaçons

Vigo: Via Norte às 20.00 horas.

Corunha: Praça da Palhoça às 20.00 horas.

Compostela: Praça Roxa às 20.30 horas.

Ponte Vedra: Praça da Ferraria às 20.30 horas.

Ferrol: Avenida de Esteiro (local da CIG) às 20.00 horas.

Lugo: Parque de FRIGSA às 20.00 horas.

Ourense: Pavilhom dos Remédios às 20.00 horas.

Vila Garcia: Casa do Mar (Avenida da Marinha) às 20.30 horas.

Ver também a campanha: Tempo de crise, tempo de luita