BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Alça-te nº 4 já na rua: Solidariedade com o Miguel

imagem

Janeiro de 2011

O Grupo de Base de BRIGA em Vigo vem de tirar ao prelo o quarto número da sua folha agitativa, Alça-te. Desta volta exigindo a liberdade do jovem trabalhador, Miguel Nicolás e denunciando a criminalizaçom que padecem os sectores mais combativos e mais entregados na luita obreira galega.

A seguir reproduzimos na íntegra o seu conteúdo:

O passado 18 de Dezembro, o jovem trabalhador do metal de Vigo, Miguel Nicolás Aparício, ingressou na prissom da Lama, sob a acusaçom de ser o autor da queima de um escritório de emprego.

Esta desproporcionada acçom repressiva nom é algo isolado. Esta inserida na luita entre a burguesia contra a classe obreira galega.

A juventude trabalhadora é um dos sujeitos contra o qual o Estado burguês espanhol lança todos os meios com os que conta para defender os seus interesses, porque é da juventude trabalhadora da qual querem extrair os maiores ganhos. Precissam umha juventude submissa que se deixe explorar sem protestar. A burguesia pretende que aceitemos impassíveis os contratos precários, , a perda de ajudas públicas, como a prestaçom dos 426€, o embaratecimento do nosso despedimento, que aceitemos ficar no desemprego etc..

A história demonstra que é a juventude a que empunha com especial vitalidade e decissom o facho do protesto contra a exploraçom. A história demonstra que a juventude explorada das naçons oprimidas é a verdadeira protagonista na luita contra as agressons capitalistas.

Por ambas razons, nas últimas semanas, a burguesia activou os seus meios de alienaçom, as suas televisons e sua imprensa, para que executaram umha farsante campanha de criminalizaçom contra a rebeldia da classe trabalhadora. Activou os mecanismos para reprimir brutalmente ao nosso companheiro Miguel, lançando-lhe à classe trabalhadora umha nítida mensagem: aquele obreira ou obreiro que legitimamente combata a injustiça, está no ponto de mira para sofrer a violência burguesa.

Por isso BRIGA reclama a imediata liberdade para Miguel e rejeitamos este tipo de montagens mediático-policiais que aplicam mao dura com a juventude que decide nom resignar-se ante as precárias condiçons materiais de existência às que nos condena o Capital.

Miguel liberdade!
A luita é o único caminho!