BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Cores de Rebeliom em Dezembro

imagem

Janeiro de 2011

Desde o passado mês de Outubro, após a agitaçom prévia à greve geral e o grande sucesso da mesma, o Grupo de Base de BRIGA da cidade de Vigo começou umha campanha intitulada Cores de Rebeliom Juvenil. Com esta proposta propagandística e agitativa pretendemos encher as paredes e muros da nossa cidade das cores que representam a nossa emancipaçom e o combate sem limites contra as opressons que padecemos, sinalando também aos culpáveis.

Durante o mês de Dezembro a temática dos murais foi a opressom nacional e a simbologia do nosso Pais.

Estamos a viver umha crise estrutural do capitalismo. A burguesia gastou milhons de euros das arcas públicas, dinheiro d@s trabalhadores e trabalhadoras, em tentar salvar o o seu sistema, aplicando medidas neoliberais ditadas polos organismos da burguesia internacional que se transformam, sob eufemismos alienantes e palavras vazias, em recorte de direitos, precariedade, desemprego, temporalidade… Terrorismo patronal!

A metade da força de trabalho explorada pola burguesia, é dizer, as mulheres, tenhem salários de miséria mais baixos ainda, sofrem acosso nos seus postos de trabalho e som espancadas pola violência machista.

Espanha rouba os nossos recursos energéticos e tenta eliminar a nossa língua nacional impondo a sua. A burguesia galega-espanhola lucra-se do esforço e suor da classe obreira galega e, sobretudo, da juventude trabalhadora, quem viu com os seus próprios olhos a destruiçom dos seus empregos temporais vendo-se obrigada a emigrar a outras naçons do Estado espanhol ou a paises da Uniom Europeia.

É por isto que a juventude revolucionária que BRIGA representa, tingiu durante estes meses com cores de rebeliom e palavras de ordem as ruas da cidade olívica. Durante os meses que ficam nom pararemos de expor a nossa ideologia e a nossa alternativa contra esta crise, princípio do fim do capitalismo, pola nossa língua e pola independência da nossa Pátria, pola emancipaçom das mulheres e contra o Patriarcado, pola solidariedade internacionalista e o direito à rebeliom armada dos povos, polo apoio à Revoluçom Bolivariana, na defesa do meio ambiente…

A JUVENTUDE ORGANIZADA É IMPARÁVEL!

AVANTE AS CORES DE REBELIOM JUVENIL!