BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Contra a repressom, pola luita obreira. Solidariedade!

imagem

Janeiro 2011

Trabalhadores e trabalhadoras do País secundárom em importantes cifras e actividade combativa o poder da patronal e a polícia para impor o trabalho num dia de greve. O sindicato CIG, com a adesom dum amplo abano de entidades, conseguiu com a sua convocatória a intervençom de todo o sindicalismo nacional e de classe ao aderirem-se entre outras também a CUT.

Antes de fazer mais valorizaçons, análises e perspectivas a partir da segunda greve geral, primeira nom estatal dentro do território da CAG, BRIGA quer fazer um comunicado de urgência em solidariedade com as pessoas repressalidas no dia de onte. Diversas formas de violência impune, como cargas, agressons, ameaças, coacçons, insultos e hostigamentos vários, mas em concreto identificaçons e retençons e mais nomeadamente 9 detençons, todas elas na cidade de Vigo, decorrêrom em paralelo à luita nas ruas.

Entre essas 9 pessoas, e sem querermos protagonizar nengumha mais que polo feito da sua militáncia juvenil, queremos fazer umha especial mostra de ánimo, apoio e solidariedade com os últimos em saír, os independentistas Iussa, Martim e Adriám, que fôrom detidos a primeira hora da madrugada.

No acto exterior nos julgados onde fôrom ceivados, o secretário comarcal da CUT dirigiu umhas palavras em defesa dos detidos ante várias dúzias de pessoas congregadas atrás de duas faixas, umha delas da nossa organizaçom. Também interveu com um agradecimento oral o próprio Adriám justo a seguir à sua libertaçom.

Ficam acusados de desordens públicas e em liberdade provisória, que aproveitaremos para estar do seu lado e continuar a luita da juventude trabalhadora rebelde contra Espanha, o Capital e o Patriarcado.