BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

ÚLTIMA HORA: Simom é ameaçado de entrar em prisom

imagem

Fevereiro de 2011

Um intercámbio recente com o advogado do jovem informou da petiçom fiscal de prisom preventiva para Simom polo suposto delito de desordens públicas e o ataque a umha entidade bancária na passada jornada de greve de 27 de Janeiro. A sentença será dictada pola juíza ao longo desta mesma tarde.

Segundo a mesma fonte, a pena basea-se exclusivamente no testemunho dum agente da Polícia Nacional, e ficam por clarificar diversas contradiçons achadas durante o precipitado processo de investigaçom que exculpam ao jovem dos delitos imputados.

A arrepiante notícia do possível seqüestro de Simom resulta ainda mais terrível após a condena a prisom do companheiro Miguel Nicolás Aparício, raptado como aquele pola justiça espanhola por defender na rua o direito ao futuro da juventude trabalhadora.

BRIGA denúncia o assédio e a hipocrisia policial e judiciária, que persegue e castiga jovens polo seu compromisso e protege aos culpáveis do burato preto da crise que está a assolar o planeta.

A organizaçom convoca umha nova concentraçom solidária antes os Julgados para as 17:30 desta tarde. Continuaremos informando.

Concentraçom às portas do Julgado de Vigo

Concentraçom às portas do Julgado de Vigo