BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA reitera solidariedade. Telmo liberdade!

imagem

Março 2011

BRIGA nom permanece alheia perante a repressom que está a sofrer o movimento sindical no sul do País. A guardia Civil espanhola está a protagonizar esta semana os episódios de perseguiçom contra a esquerda revolucionária galega conseqüente que, desde que detiveram em Dezembro Miguel Nicolás, leva recebido vários golpes duros por exercer a luita obreira com dignidade e sinalando responsáveis da crise.

Onte à manhá ingressárom em prisom o também militante do sindicato CUT Telmo Varela, que vinha exercendo de secretário comarcal na comarca de Vigo. Depois de três dias nos calabouços da comandáncia de Ponte Vedra junto com o jovem Iussa Prado, o primeiro foi preso sem fiança e o segundo foi libertado com cargos e de jeito provisório.

Alegramo-nos da cautelar libertaçom do Iussa, e responsabilizamos o governo fascista espanhol dirigido por Zapatero e a sua tropa de administradores dos interesses do capital da situaçom em que se encontram nomeadamente Miguel Nicolás e agora Telmo, e da campanha geralizada contra a esquerda nacional operária desde os meios de comunicaçom e as forças de ocupaçom, agindo acompassadamente.

Como organizaçom juvenil da esquerda independentista, continuaremos exercendo a luita solidária com os encarcerados e organizando a juventude contra o capitalismo e os seus instrumentos de repressom política.

SOLIDARIEDADE COM O TELMO E IUSSA!
LIBERDADE PARA TELMO E MIGUEL!
A LUITA OBREIRA NOM É DELITO!