BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Político antibotelhom interceptado bêbedo ao volante em Compostela

imagem

Março 2011

Um concelheiro do PP de Compostela de mediana idade, que se postulava como número 3 da direita espanhola para as vindouras eleiçons locais, tragou-se este fim de semana o seu discurso populista contra o divertimento juvenil actual com a mesma dose alcólica que utiliza como arma criminalizadora e repressora para encher as ruas de controlo policial, de cámaras de vigiláncia e de espaços restringidos ao nosso livre acesso.

Até 0,79 miligramas por litro marcou o aparelho de mediçom alcólica utilizado para detectar se estava em condiçons de conduzir após ficar dormido no próprio carro à altura dum semáforo dentro do termo municpal de Compostela. Um banho em álcool com conduçom ao volante incluida que lhe vai custar 1.200 euros e 10 meses sem permiso. Porém, o golpe mais duro tenha sido provavelmente ficar sem o seu cargo de concelheiro a salário dos e das vizinhas da capital, ao que teria renunciado forçado polo aparelho do PP após ser filtrada desde o concelho a identidade do denunciado.

De BRIGA entendemos que o lazer juvenil intimamente ligado ao consumismo é umha lacra que alimenta o sistema em várias frentes, e que esta lazer é politicamente utilizado para tornar um problema de saúde pública num de "seguridade" e "ordem", favorecendo as dinámicas de controlo social necessárias para perpetuar o estado de cousas.

É por isto que sabemos evadir o discurso hipócrita e superficial que, como o do ex-edil de Compostela Ángel Espadas, forma parte essencial da realidade burguesa em que vivemos, em que poucas cousas som o que parecem, e a honestidade e procura da verdade no debate político brilha pola sua ausência. É por isso que nom devemos deixar nunca manexar o nosso discurso pola orientaçom que lhe dá o poder, e sim construir um próprio baseando-nos na realidade revolucionária que conhecemos, enfrentando as suas contradiçons. Incluindo o pobre panorama de lazer que conhece a juventude trabalhadora hoje em dia.