BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Ministra de economia promete mais "reformas"

imagem Março 2011

Perante a crise política em Portugal, e o temor a que os seus efeitos contagiem a já febril economia espanhola, a ministra Elena Salgado tem declarado aos meios de comunicaçom que a via do Estado espanhol será continuar com as reformas. Mais reformas, portanto, é que nos esperam.

Após ceder um passo de gigante com o chamado Acordo Económico e Social aprovado com a participaçom da maioria sindical espanhola, esta é, CCOO e UGT, a classe obreira continua no limiar do abismo. Enquanto nom contemos com estruturas de massas legitimadas para paralisar o entreguismo das burocracias sindicais que retroalimentam o regimem burguês espanhol, permaneceremos em maos desta tropa de "vende-obreir@s".

A juventude trabalhadora galega está chamada a protagonizar episódios de luita contra a burguesia espanhola e contra o reformismo da autodenominada esquerda, ou seremos protagonistas dumha regressom brutal que padeceremos o resto das nossas vidas e entregaremos às seguintes geraçons.

Sem grandes informaçons a respeito do conteúdo das negociaçons que mantenhem a portas fechadas patronal e CCOO-UGT, as e os jovens galegos estamos condenados sem direito a resposta. Mas de BRIGA achamos que responder às agressons contra a nossa classe sim é um direito. E os direitos só existem se se executam. Como diziamos anos atrás quando nos constituiramos em organizaçom, temos direito à rebeliom.