BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
especiais

III Congressso Nacional. Tempo de crise, tempo de luita

III Congressso Nacional. Tempo de crise, tempo de luita

“Tempo de Crise, tempo de luita. Juventude galega organizando a alternativa socialista” será a legenda do III Congresso Nacional de BRIGA, que se celebrará o próximo Sábado 17 de Janeiro. Após as duas primeiras citas congressuais que se celebrarom em Ferrol, o Congresso Nacional Constituinte, e na Corunha, o II Congresso Nacional, desta volta será Compostela a cidade que acolha o Plenário desta nova cita.

@s militantes e colaboradoras/es de BRIGA numha dupla sessom de manhám e tarde, debaterám umha completa Teses Política dividida em duas partes. A primeira, consiste num extenso análise da natureza, gestaçom e conseqüências da crise do capitalismo, com especial atençom as conseqüências para a juventude trabalhadora. A segunda parte da Tese Política proposta para o debate, “Internacionalista, aqui e agora”, ocupa-se de dotar de marco teórico à umha fasquia basilar do nosso projecto, a solidariedade internacionalista.

Nesta jornada, também se realizará um balanço dos dous anos decorridos pola organizaçom nos dous anos que transcorrerom desde o último Congresso, determinará-se os reptos políticos e organizativos para o próximo periodo e elegerám-se às e aos companheir@s que conformarám a nova Mesa Nacional.

O III Congresso Nacional servirá para fazer um alto no caminho, necessário para reflexionar e retomar, com mais folgos se cabe, o desenvolvimento do nosso projecto revolucionário.

notícias relacionadas

Ver mais especiais...