BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA resposta a suposta desarticulaçom por parte da Guardia Civil

imagem

Especial STOP repressom!!

Junho de 2005

Diferentes meios do sistema tenhem anunciado hoje a "desmantelaçom" da nossa organizaçom (o que eles chamam a operaçom "cacharrom"), comunicada pola Guardia Civil. Ante a falsidade das declaraçons realizadas pola instituiçom militar, e o jogo que os meios de comunicaçom estám a fazer-lhe às mentiras difundidas, a organizaçom quer comunicar que a pretendida "desmantelaçom" reduze-se às detençons e acussaçons perpetradas estes últimos dias, devidamente reportadas na nossa página web e noutros meios alternativos. A nossa organizaçom continua totalmente activa, como demonstra o intenso trabalho informativo que está a levar nas ruas e em Internet desde o 1 de Junho.

O emprego dumha gíria policial própria de operaçons contra organizaçons armadas é um intento de intoxicar e deturpar a imagem de BRIGA. A organizaçom tem um carácter público desde a sua fundaçom em Outubro de 2004, e em nengum momento tem agochado os seus objectivos nem a sua actividade, ao contrário, sempre tratou de dar-lhe a maior difussom possível. Em plataformas, mesas redondas, concentraçons, manifestaçons, concertos e encontros vários temos publicitado quem somos e por que luitamos, polo que o intento de converter-nos agora numha organizaçom clandestina nom é mais que falácias e calúnias para criar umha imagem falsa do que somos.

Nesta agressom continuada que o PSOE vém mantendo contra @s jovens galeg@s, nom só se busca silenciar à juventude comprometida com a superaçom da penosa situaçom na que se encontram @s jovens trabalhadores/as da Galiza. Trata de ser um castigo exemplarizante para toda a esquerda real. Entre as acussaçons feitas figuram os danos e injúrias ao exército espanhol, baseadas em fotos de murais e de jovens repartindo panfletos. Na Plataforma Nom os queremos há dúzias de pessoas que entom podem ser processadas, colectivos que podem ser ilegalizados seguindo a mesma regla de três fascista que está a empregar o PSOE.

Nas notícias publicadas hoje, aponta-se também à possibilidade da clausura do web, o que se une às petiçons de registros domiciliários e aos precintos de computadores e móveis. A Guardia Civil também expressou que nom descarta novas detençons. Os factos falam por sim próprios. O governo espanhol está disposto a empregar qualquer caminho para destruir BRIGA, sem importar se este é legal ou democrático, sem respeitar nem as raquíticas concessons à liberdade de expressom que existem no Estado espanhol.

Ver também o especial: STOP repressom!!