
Grécia em luita, com a juventude à frente

Junho 2011
O capital financeiro de Alemanha, França ou Estados Unidos de América, está em pánico por ter comprado a dívida dum outro Estado, o grego, que vai à quebra. O governo grego, monicreque dos interesses dos capitais nacionais e internacionais naquele país, está a percorrer a rota que os monicreques dos estados acredores, principalmente os três citados, desejam para garantir os fundos dos seus capitalistas.
Este jogo entre estados capitalistas, que leva vários anos abalando o planeta, pagam-no as pessoas trabalhadoras. Com mais impostos ao consumo ordinário, despedimentos massivos, perda de poder aquisitivo, ameaças aos sistemas de sanidade, edicaçom, cobertura social, etcétera.
A juventude grega leva meses experimentando-se na luita contra a guerra declarada polos seus governos em nome do capital. A juventude grega está a escrever históricas batalhas que muitos outros territórios da Uniom Europeia vam ter que enfrentar, quer queiram, quer nom, quando a corda os arraste. Bélgica, Itália, Irlanda, Portugal estám em alerta. Também o Estado espanhol.
Que espera à juventude destes estados? Que espera à juventude da Galiza aprisionada em Espanha? Que nos oferece o capitalismo? A responsabilidade temo-la nós. Animar a luita dos e das companheir@s greg@s e tomar nota de como a indignaçom espontánea torna luita consciente quando a situaçom o requer. Quanto antes nos demos conta e nos organizemos para procurar umha alternativa socialista, antes acabaremos com o sofrimento da miséria capitalista.
Adiante a resistência juvenil contra o capital!
Viva a juventude grega em luita!