BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

BRIGA estará na mobilizaçom independentista de Nós-UP 25 de Julho

imagem

Julho 2011

BRIGA chama a participar o Dia da Pátria, a partir das 12,30 horas na Alameda compostelana, na manifestaçom independentista convocada por Nós-Unidade Popular sob a legenda "Independência para a nossa pátria, Socialismo para a nossa classe, Feminismo para o nosso povo".

A juventude rebelde participará nesta mobilizaçom após a VII Jornada de Rebeliom Juvenil do dia anterior. Será a segunda convocatória polas ruas de Compostela em que participaremos em apenas 25 horas, tomando as ruas da capital do País com as nossas bandeiras e palavras de ordem.

A complexa situaçom social que atravessa o capitalismo situa o povo trabalhador numha encruzilhada onde deve optar por avançar ou ceder ante a pressom da burguesia. As mulheres, ademais, devemos artelhar redes de emancipaçom que construam em época de crise umha alternativa feminista, única garantia de que a rebeliom nom se contruirá sobre o pressuposto opressor do machismo.

Todas estas bandeiras e as de outras múltiplas batalhas devem ser erguidas estes dias que Galiza celebra o seu Dia Nacional. As cores da Galiza do futuro som estas ou nom serám as nossas.

VIVA GALIZA CEIVE, SOCIALISTA E FEMINISTA!
VIVA O DIA DA PÁTRIA!
DENANTES MORT@S QUE ESCRAV@S !