BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Finalizou campanha polo 24 de Julho

imagem

Julho 2011

Acabou a campanha polo 24 de Julho atingindo polo menos boa parte dos concelhos das principais comarcas do País.

@s jovens organizad@s em BRIGA levamos assim várias semanas mostrando-nos nas ruas das nossas cidades e vilas, chamando à rebeliom contra Espanha, contra o que significa, contra a condena à miséria e ao neoescravagismo de milhares de famílias e de jovens galegas e galegos, vítimas do saque e destruiçom dumha naçom sobmetida a umha castraçom secular.

Vítimas da economia de mercado que sustena o projeto nacional espanhol, permanecemos junguid@s a umha economia tericarizada de condiçons indignas, de sobreexploraçom, e de coerçom permanente. Agarrad@s ademais pola alienaçom do poder adulto e a desesperança e afliçom nos nossos rostos e corpos por um dia a dia sem sentido, que só cobra originalidade e autenticidade na luita organizada contra o poderoso.

As mulheres de BRIGA chamamos ademais as nossas irmás galegas, a que o Dia da Pátria seja o dia dumha Galiza feminina em que o inimigo espanhol veste de crego difamador, de professor baboso, de companheiro dominante, de amigo paternalista, de patrom orgulhoso. E a Galiza dos nossos anceios veste livre de sexismo e ataduras pseudomoralistas.

Deixamos-vos mais umha pequena seleçom de imagens e chamamos-vos mais umha vez a estar hoje dia 24 de Julho a partir das 22 horas em Porta Faxeira. Amanhá 25 de Julho às 12,30 na Alameda. E a partir de entom e por sempre, mao a mao com a juventude independentista, socialista e antipatriarcal.

VIVA GALIZA CEIVE, SOCIALISTA E FEMINISTA!

VIVA O DIA DA PÁTRIA!

ORGANIZA-TE E LUITA!

Mural em Carvalho

Mural em Carvalho

Mural em Malpica

Mural em Malpica

Faixa em Compostela

Faixa em Compostela

Faixa em Trasancos

Faixa em Trasancos

Colagem em Noia

Colagem em Noia

Faixa em Vigo

Faixa em Vigo

Faixa em Vigo

Faixa em Vigo

Mais agitaçom em Vigo

Mais agitaçom em Vigo