BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Procuradoria solicita duras penas pola defesa da língua

imagem Setembro 2011

A procuradoria do Estado concretou as petiçons de pena contra as pessoas detidas em Fevereiro de 2009 na jornada de resposta aos atos convocados polo espanholismo em Compostela. No dia 8 desse mês, Galicia Bilingüe, famosa entidade ultra antigalega, fijo umha marcha que contou com umha resposta popular contrária a iniciativa da esquerda independentista.

As penas exigidas polas alegadas desordens públicas e danos que teriam sido ocasionados ascendem a 2 anos e 1 mês de prisom, além de 5.712 euros de fiança provisória até concluir o procedimento que, como é regra na administraçom espanhola, se alongará no tempo. A militáncia de BRIGA, que já sofreu no seu momento o castigo das multas emitidas contra várias pessoas por terem presuntamente violado o direito a manifestaçom na mesma jornada, volve estar envolvida neste processo repressivo.

Porque a juventude de BRIGA sim estivo esse dia contestando nas ruas o fascismo espanhol. Defendendo a dignidade como Povo. Continuaremos informando desta ofensiva nos tribunais para sobmeter os e as que luitam. Queremos umha língua livre numha Pátria libertada.

NA GALIZA, SÓ EM GALEGO!