
Sançom por tentar retirar bandeira espanhola

Setembro 2011
@s antig@s militantes de BRIGA Sheila, Paco e Afonso, fôrom condenad@s a 2 dias de arresto quatro anos após terem procurado retirar a imensa bandeirola espanhola que o governo local da Corunha erigira em 2007. O ato de inauguraçom fora tingido pola violência policial ao concentrar-se vizinhos e vizinhas com o propósito de manifestar o seu despreaço polo enaltecemento da simbologia rojigualda herdada da ditadura militar fascista.
Sheila, Paco e Afonso som ainda três pessoas jovens, duas das quais naturais dumha cidade em que a ostentaçom espanholista nom se priva tam sequer em respeitar a pluralidade ideológica da vizinança. Lembremos que na Corunha e comarca contam-se por centenares as pessoas massacradas polo franquismo que restaurou mediante o terror as cores da actual ensenha espanhola.
Em BRIGA continuamos o exemplo destes ex-companheir@s . Nós, como eles e ela, nom queremos Espanha nas nossas vidas. E se com a força nos impugérom Espanha, à força a extirparemos. A juventude de Galiza e do mundo nom merecem um futuro decorado com o sangue das vitórias fascistas, senom liberdade para fugir dele. Com um cúter ou umhas tesoiras... cortemos as bandeiras espanholas!
SOLIDARIEDADE COM @S COMPANHEIR@S !