BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mobilizaçom operária decorreu em Compostela

imagem Outubro 2011

Várias centenas de pessoas percorrêrom as ruas cêntricas da capital numha nova convocatória da central sindical CIG em defesa do emprego e dos serviços públicos. As condiçons climáticas fôrom mui adversas, e a participaçom tampouco ultrapassou as baixas cifras das últimas convocatórias sindicais no País, desde as exitosas havidas à roda das greves gerais.

Dous contingentes juvenis acompanhárom a marcha. Um vinculado ao autonomismo socialdemocrata do BNG, e um outro independentista protagonizado pola juventude marxista galega organizada em BRIGA. Tampouco a participaçom juvenil neste domingo ultrapassou as baixas cifras limitadas quase em exclussiva à militáncia da esquerda nacional.

Esta dissintonia entre a prática do sindicalismo e o compromisso juvenil é um dos fatores sobre os quais BRIGA trabalha, com a conviçom de que urge colocar nas reivindicaçons obreiras a realidade do trabalho da juventude, as nossas demandas específicas como setor especialmente explorado dentro do mundo do trabalho. Mulheres, jovens e imigrantes, umha triada de opressons solapadas que deve ser visualizada na luita obreira organizada contra o capital.

Ainda, nom só somos conscientes desta necessidade, senom que consideramos que é a única alternativa para milhares de galegas e galegos, com independência da natural desconfiança e do clima de alienaçom reinante respeito da tónica reformista que impera na esquerda oficial.

Várias "piruletas" com as imagens de Zapatero, Toxo, Méndez, Ortega, Feijó e Díaz Ferrán, serviam como sinais dos principais inimigos da longa luita contra o capitalismo que espera à juventude rebelde.

ORGANIZA-TE E LUITA!
CONTRA O CAPITAL, LUITA OBREIRA, LUITA NACIONAL!