BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Feiras de emprego em Compostela

imagem Novembro 2011

O decurso estes 3 e 4 de Novembro da Feira Internacional do Emprego, apenas umha semana depois dumhas jornadas polo emprendimento dirigidas a estudantes, situárom Compostela no palco das ofertas sociolaborais de êxito pessoal em plena crise. Orientadas para umha juventude que padece em primeira pessoa os efeitos mais devastadores do fracasso do modelo económico vigente, pretendem manter os fetiches do motor social através da livre concorrência empresarial, da "distribuiçom de riqueza" mediante a criaçom de emprego assalariado graças à aposta pessoal por abrir um negócio, etc.

Representantes de grandes corporaçons espanholas, políticos do concelho e membros do sindicato espanholista UGT fôrom os protagonistas das ponências decorridas nesta Feira.

O capitalismo nom funciona, e as suas receitas polo emprendimento e a seduçom através de linhas de crédito para o empresariado obtidas do trabalho humano nom oferecem um novo aliciente para a credibilidade em aquilo cujo fracasso está no cerne dos problemas da maioria social juvenil. Já se vai perdendo a inocência respeito da boa vontade e a ilusiom pueril como forma de sucesso pessoal à frente dum negócio, e já pouca gente pode acreditar no capital financeiro como justo benefactor e distribuidor da riqueza social para transformá-la em inexistentes vias creditícias para a juventude "com ideias empreendedoras".

BRIGA como organizaçom socialista denuncia esta fetichizaçom burguesa do empreendimento individual como motor de benefício social, justo num momento em que este discurso está a perder o veu da sua eficiência porque a força da história mostra o seu engano.