BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Mobilizaçom estudantil coloca universidade pública no panorama de reivindicaçons

imagem

Novembro 2011

A organizaçom estudantil da esquerda independentista participou antonte numha mobilizaçom valorizada como positiva, em que centos de estudantes marchárom polas ruas cêntricas da capital para denuncia a "Normativa de Permanência".

Num artigo informativo publicado previamente no portal nacional de AGIR dava-se cumprida análise dos motivos que levam a juventude estudante universitária a demandar romper com a política mercantilista que leva anos a elitizar a universidade pública. Neste caso concreto, contra umha série de medidas antipopulares sobre cuja incidência nom reparam os meios burgueses, cujos adinheirados patrons nom som precisamente os que sofrerám a política contrária aos interesses educacionais da maioria social trabalhadora.

BRIGA parabeniza @s companheir@s de AGIR polo trabalho realizada estas semanas para o sucesso dos piquetes e da marcha de quarta-feira, assim como pola recuperaçom apenas iniciado o curso da mobilizaçom estudantil como ferramenta imprescindível para colocar a juventude estudante na palestra comum das múltiplas luitas sociais que como jovens socialistas, independentistas e feministas, temos por diante.

ADIANTE A LUITA ESTUDANTIL!