BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

A luita feminista é mais atual do que nunca

imagem

Especial Comissom Nacional da Mulher

Novembro 2011

Este 25 de Novembro BRIGA conmemora-o dumha maneira pedagógica; organizando na capital e na cidade mais populosa do País dous eventos de caráter feminista que aguardamos sejam do interesse da juventude rebelde de ambas cidades.

Em Compostela, as jovens de BRIGA preparam pola primeira vez umha "diana feminista", podendo participar qualquer pessoa a partir dos 50 cêntimos e sorteando-se um pacote de produtos feministas. O lugar será o pub Zapato Baixo sito na cidade velha, desde as 23 horas de hoje sexta-feira (venres).

Desde Vigo chega também a iniciativa de tornar este dia internacional contra a violência machista num ato político à volta da projeçom do filme de Virginia Wolf 'As horas", no Centro Social Lume! terça-feira (martes) a partir das 20 horas.

Ambos eventos formam parte do caráter nacional que a nossa organizam pretende dar às datas sinaladas do calendário de reivindicaçons por umha sociedade mui longe da atual: sem opressons de género que coloquem a mulher numha posiçom de subordinaçom humilhante frente o home dominante, agressivo e reitor dos destinos dumha humanidade orfa de referentes para a libertaçom.

DENTANTES VIOLENTAS QUE ESCRAVAS!

VIVA A LUITA FEMINISTA!

Ver também o especial: Comissom Nacional da Mulher