BRIGA, organiza�om juvenil da esquerda independentista

Loja Virtual
Arquivo Gr�fico
correio-e:
Compartilhar
Actualizada em
14/01/14
novas

Volvemos berrar solidariedade e liberdade!

imagem

Dezembro 2011

Os nomes de mais duas pessoas independentistas detidas desta volta em Lugo dentro da mesma operaçom aberta há menos dumha semana por ordem da Audiencia Nacional espanhola ocupam estes dias as novas dos jornais. Sem prevalecer em nengum momento a presunçom de inocência e o respeito pola sua privacidade, Antom e Maria já som mais dous alvos da campanha criminalizadora que se desenvolve estes dias.

Quase ao tempo, umha das detidas entre terça e quarta passadas já foi libertada mália ter sido tachada previamente como perigosa terrorista com total impunidade.

Reiteramos a nossa solidariedade com as pessoas detidas, desta volta nomeadamente com as dúas prendidas em Lugo. Manifestamos o nosso agrado pola saída de Catalina dos calabouços do Estado. E exigimos liberdade imediata e repatriaçom das cinco pessoas que permanecem em Madrid.

Por último, queremos somar-nos às normais preocupaçons manifestadas estes dias por distintas organizaçons políticas respeito do estado físico e psicológico a que pode conduzir o isolamento em maos de dos mercenários de Espanha sob aplicaçom da incomunicaçom pola Lei Antiterrorista.

ANTOM, MARIA, LIBERDADE!

SOLIDARIEDADE INDEPENDENTISTA!